موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : تأثیر جنبه های منفی فناوری جدید بانکداری الکترونیکی بر مصرف کنندگان
رشته : فناوری اطلاعات – مدیریت – اقتصاد
سال انتشار : 2021
زبان : انگلیسی
مقطع : کارشناسی ارشد
چکیده (ترجمه ماشینی ) :
هدف از این مطالعه بررسی این است که آیا احساسات منفی مصرف کنندگان (احساسات از دست دادن و بازدارندگی) نسبت به فناوری جدید بانکداری الکترونیکی بر قصد رفتاری آنها برای اتخاذ فناوری نوظهور بانکداری الکترونیکی تأثیر دارد یا خیر. این پایان نامه سعی دارد تا نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری (UTAUT) را با احساس به عنوان یک عامل غیرشناختی و خطر درک شده به عنوان یک عامل تأثیرگذار شناخته شده در زمینه بانکی ادغام کند. از مدل معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) برای تحلیل مدل مفهومی و فرضیه های آن استفاده شد. برای آزمایش فرضیه ها و مدل این مقاله ، نمونه ای از 109 دانشجو به عنوان مصرف کنندگان جوان فن آوری نوین بانکداری الکترونیکی در سوئد جمع آوری شد. این یافته ها از رابطه منفی بین احساسات از دست دادن و امید به تلاش به عنوان یکی از عوامل شناختی UTAUT پشتیبانی می کند. از دست دادن احساسات می تواند از طریق امید به تلاش و انتظار برای عملکرد مصرف کنندگان ، بر اهداف رفتاری آنها تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، نتایج نشان می دهد که ریسک درک شده و امید به عملکرد به ترتیب مهمترین پیش بینی کننده قصد مصرف کننده برای اتخاذ فن آوری جدید بانکداری الکترونیکی در حال ظهور هستند ، در حالی که تأثیر اجتماعی و انگیزه لذت بخشی از نظر آماری تأثیر معناداری بر قصد رفتاری مصرف کنندگان ندارد. مطالعه حاضر با بررسی تأثیر طیف وسیعی از احساسات منفی بر قصد رفتاری مصرف کنندگان برای استفاده از فناوری جدید بانکداری الکترونیکی ، به تحقیقات قبلی کمک می کند. از نظر دانش نویسنده ، هیچ مطالعه دیگری در این زمینه نه در صنعت بانکداری و نه در محیط سوئدی وجود ندارد.
.
برای مشاهده لینک دانلود لطفا عضو ویژه شوید
.