موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی نگرش دانشجویان نسبت به آموزش آنلاین در دوران کرونا
رشته : علوم اجتماعی – روانشناسی – فناوری اطلاعات
سال انتشار : 2021
زبان : انگلیسی
مقطع : کارشناسی ارشد
چکیده (ترجمه ماشینی ) :
بیماری همه گیر COVID-19 به دلیل مقررات دولتی به طور گسترده ای بر جامعه تأثیر گذاشته و فرصت های محدودی برای تعامل اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده است. دانشجویان دانشگاه ملزم شده اند که با از دست دادن منابع و مکانهای خاص مطالعه برای تعامل اجتماعی ، با انتقال از کلاس به آموزش مبتنی بر آنلاین سازگار شوند. به طور کلی ، دانشجویان دانشگاه در معرض افزایش خطر ابتلا به مسائل بهداشت روان شناخته می شوند. انزوای اجتماعی و تنهایی ناشی از همه گیری COVID-19 می تواند به آسیب پذیری دانشجویان کمک کند. مطالعه حاضر به بررسی نگرش دانشجویان در مورد انتقال به مطالعات آنلاین با استفاده از مبانی نظری ایالات چالش و تهدید می پردازد و ابزار افشای احساسی مکتوب را برای بهبود مقابله با دانش آموزان بررسی می کند. این مطالعه با حضور 45 دانشجو (23 زن ، 22 مرد ؛ بین 18 تا 35 سال) در دانشگاه Umeå انجام شد. داده ها در طی تکمیل یک مداخله نوشتاری بیان مبتنی بر آنلاین جمع آوری شد. به شرکت کنندگان آموزش داده شد که در مورد تجربه خود از انتقال به مطالعات آنلاین بنویسند ، و در مورد چگونگی تدوین استراتژی برای مقابله با مشکلات احتمالی تحصیلی تأمل کنند. شرکت کنندگان همچنین میزان اضطراب عمومی ، تأثیر مثبت و منفی ، تنهایی عاطفی و اجتماعی ، چالش ، تهدید ، نگرانی و اعتماد به نفس را گزارش کردند. تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که افزایش سطح اضطراب عمومی و همچنین تنهایی عاطفی دانش آموزان احتمالاً انتقال را به عنوان تهدیدآمیز تجربه می کنند و بیشتر مستعد نگرانی بیش از حد هستند. هیچ اثر مداخله آماری معنی داری یافت نشد. محدودیت های مطالعه حاضر بحث شده و تحقیقات آینده پیشنهاد می شود.