موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : رویکردهای ایجاد انگیزه در دانشجویان برای خواندن ادبیات انگلیسی در کلاس
رشته : ادبیات – زبان – علوم تربیتی
سال انتشار : 2021
زبان : انگلیسی
مقطع : کارشناسی ارشد
چکیده (ترجمه ماشینی ) :
خواندن ادبیات همیشه بخش مهمی در رشد مهارت های زبانی ، تفکر انتقادی و تفکر تخیلی بوده است. با این حال ، تحقیقات نشان می دهد نوجوانان در جامعه امروز معمولاً کمتر در داخل و خارج از کلاس ادبیات می خوانند. آژانس ملی آموزش بر اهمیت خواندن متون کتبی در موضوع انگلیسی تأکید می کند ، با این حال کتاب های درسی توصیه ها یا رهنمودهای خاصی ارائه نمی دهند. این مقاله پایان نامه با هدف بررسی چگونگی انتخاب معلمان انگلیسی در کلاس EFL برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای مطالعه و چگونگی ساختار آنها در آموزش این کتاب ها برای ایجاد انگیزه برای مطالعه دانش آموزان ، انجام می شود. برای این تحقیق کیفی ، چهار مصاحبه با سوالات باز برگزار شد و داده های داده شده که معلمان در تلاشند تا بفهمند که از چه متون ادبی استفاده می کنند. بنابراین ، معلمان چندین استراتژی برای مدیریت دانش آموزان بی انگیزه در کلاس تدوین کرده اند و متداول ترین روش برای آموزش ادبیات استفاده از داستان به عنوان منبع اصلی است. رایج ترین راه برای ایجاد انگیزه برای مطالعه دانش آموزان این است که با دانشجویان گفتگوی آزاد داشته باشید که چرا مطالعه مهم است و یک روش مطالعه خوب که استرس کمتری داشته باشد.