PDF

دانلود پایان نامه : بررسی مدل کسب‌ و کار مبتنی بر اشتراک در انقلاب صنعتی چهارم Industry 4.0

اگر دانشجو و یا محقق هستید با پایان نامه های انگلیسی و جدید سایت پروجکت دانلود می توانید سریع , راحت و حرفه ای تر مقالات و پروژه های خود را تالیف کنید ! پروجکت دانلود , جدیدترین پروژه ها , مقالات , پایان نامه ها و تز های مقاطع مختلف تحصیلی از بهترین دانشگاه های جهان را برای شما فراهم می کند . در این مطلب با دانلود متن کامل پایان نامه / مقاله انگلیسی :  بررسی مدل کسب‌ و کار مبتنی بر اشتراک در انقلاب صنعتی چهارم Industry 4.0   همراه شما هستیم .
.

موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی مدل کسب‌ و کار مبتنی بر اشتراک در انقلاب صنعتی چهارم Industry 4.0

رشته : فناوری اطلاعات مدیریت  بازاریابی

سال انتشار : 2021

زبان : انگلیسی

مقطع : دکتری

چکیده (ترجمه ماشینی ) :

Industry 4.0 فناوری هایی مانند یادگیری ماشینی، اینترنت اشیا (IoT) و رایانش ابری را معرفی کرده است که بازارهای صنایع مختلف را مختل کرده است. این فناوری‌ها نمونه‌های بارز چیزی هستند که به عنوان نوآوری‌های مخرب شناخته می‌شوند. با پیشرفت نوآوری های مخرب، سازمان ها دائماً به دنبال راه های جدیدی برای برآوردن نیازهای مشتریان هستند. بنابراین، سازمان ها شروع به بررسی مدل های کسب و کار جایگزینی کرده اند که با روش های مرسوم فروش محصولات/خدمات متفاوت است. در بازارهای B2C، ظهور خدمات مبتنی بر اشتراک بی‌توجه نبوده و به یک مدل تجاری برجسته در میان سازمان‌های Fortune-500 تبدیل شده است. با این حال، در شیوه‌های B2B، مدل‌های کسب‌وکار مبتنی بر اشتراک اغلب ناشناخته هستند. بنابراین، هدف از این مطالعه بررسی این بود که چگونه ارائه‌دهندگان راه‌حل صنعت اینترنت اشیاء (IIoT) می‌توانند با موفقیت به مدل کسب‌وکار مبتنی بر اشتراک در هنگام راه‌اندازی نوآوری‌های مخرب مبتنی بر اینترنت اشیا در بازارهای صنعت 4.0 B2B تغییر کنند. این هدف در یک مطالعه کمی با ساخت پرسشنامه بر اساس مدل تئوری یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری 2 (UTAUT2) تنظیم شده شش عاملی مورد بررسی قرار گرفت. این مدل برای تعیین عوامل مؤثر بر قصد خرید برای فناوری‌های IoT استفاده شد. این مطالعه با مصاحبه‌های کیفی تکمیل شد، که هدف آن روشن کردن درک خریداران از مدل‌های تجاری مبتنی بر اشتراک برای فناوری‌های IoT بود. پاسخ دهندگان شامل خرید کارمندان در صنایع شیمیایی، غذا و نوشیدنی و علوم زیستی در اسکاندیناوی و ایالات متحده بودند. نتایج کمی نشان داد که امید به عملکرد بیشترین تأثیر را بر قصد خرید دارد. نتایج کیفی مضامینی را بر اساس هر عامل UTAUT2 مشخص کرد و در عین حال چگونگی تأکید مصاحبه‌شوندگان را بر اهمیت پنهان نکردن هزینه‌ها و نگرانی‌های مربوط به انتقال مالکیت داده در هنگام خرید فناوری‌های IoT را روشن کرد. برای نتیجه‌گیری، نویسندگان یک چارچوب مفهومی برای اجرای مدل‌های کسب‌وکار مبتنی بر اشتراک در هنگام معرفی فناوری‌های IoT در بازارهای B2B تعیین کردند.

 

 

لینک دانلود پس از خرید نمایش داده خواهد شد
40,000 تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.