موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی آگاهی و نگرش دانش آموزان دبیرستان از انواع زبان انگلیسی
رشته : علوم تربیتی – زبان – ادبیات
سال انتشار : 2021
زبان : انگلیسی
مقطع : دکتری
چکیده (ترجمه ماشینی ) :
هدف اصلی این مطالعه بررسی آگاهی و نگرش دانش آموزان دبیرستان متوسطه سوئدی به انواع انگلیسی ، به ویژه با تمرکز بر لهجه ها است. بر اساس یک نظرسنجی با سوالات باز و بسته ، این مطالعه هم کیفی است و هم کمی. این پرسشنامه به صورت دیجیتالی برای چندین معلم در سه مدرسه متوسطه در سوئد ، یک مدرسه در اسکیلستونا و دو مدرسه دیگر در استکهلم توزیع شد. تعداد شرکت کنندگان در مجموع 88 نفر بود. نتایج نشان داد که دانش آموزان از چندین گونه انگلیسی آگاهی داشتند ، اما شناخته شده ترین آنها انگلیسی آمریکایی ، انگلیسی ، ایرلندی و هندی بود. بعلاوه ، دانشجویان مشتاق انگلیسی و انگلیسی بودند ، اما انگلیسی آمریکایی رایج ترین آنها بود. علاوه بر این ، اکثر دانش آموزان معتقد بودند که یادگیری انواع انگلیسی در مدرسه ضروری است و آمریکایی ، انگلیسی و کانادایی مهمترین گونه برای یادگیری هستند. در نتیجه ، دانش آموزان از آگاهی عمومی و گشودگی نسبت به تنوع زبانی و همچنین نسبت به یادگیری انواع مختلف انگلیسی در مدرسه مثبت هستند.
