PDF

دانلود پایان نامه : بررسی تاثیر اینفلوئنسر های مرد بر فالوورهای مرد در بازاریابی تأثیرگذار

 اگر دانشجو و یا محقق هستید با پایان نامه های انگلیسی و جدید سایت پروجکت دانلود می توانید سریع , راحت و حرفه ای تر مقالات و پروژه های خود را تالیف کنید ! پروجکت دانلود , جدیدترین پروژه ها , مقالات , پایان نامه ها و تز های مقاطع مختلف تحصیلی از بهترین دانشگاههای جهان را برای شما فراهم می کند . در این مطلب با دانلود متن کامل پایان نامه انگلیسی  :   بررسی تاثیر اینفلوئنسر های مرد بر فالوورهای مرد در بازاریابی تأثیرگذار همراه شما هستیم .
.

موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی :  بررسی تاثیر اینفلوئنسر های مرد بر فالوورهای مرد در بازاریابی تأثیرگذار

رشته :    بازاریابی – بازرگانی  – فناوری اطلاعات

سال انتشار : 2021

زبان : انگلیسی

مقطع :  کارشناسی 

چکیده  (ترجمه ماشینی ) :

از آنجا که بازاریابی تأثیرگذار یک اصطلاح نسبتاً جدید است ، مبانی نظری کمیاب وجود دارد تحقیق در مورد موضوع تحقیقات قبلی عمدتا بر شناسایی زنان تمرکز داشت رفتار فالوورها و نحوه ترغیب آنها ، مطالعات کمتری بر روی پیروان مرد و توانایی تأثیرگذاران مرد برای تأثیرگذاری بر پیروان خود. بنابراین این پایان نامه کارشناسی ارشد هدف آن بررسی این است که آیا و چگونه مردان تأثیرگذار پیروان مرد خود را متقاعد می کنند. هدف: هدف از این پایان نامه بررسی این است که چگونه و در آن صورت چگونه پیروان مرد تحت تأثیر متقاعد کننده تأثیرگذاران مرد قرار می گیرند. روش: بر اساس مرور ادبیات ، یک چارچوب نظری پیشنهاد می شود دستیابی به هدف پایان نامه برای شواهد تجربی ، رویکرد کیفی بود گرفته شده ، با کمک ده مصاحبه آنلاین. علاوه بر این ، تجزیه و تحلیل محتوا از روش تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده استفاده شد. نتایج و نتیجه گیری: نتایج مطالعه شواهدی را ارائه می دهد که پیروان این موارد را نشان می دهد اینفلوئنسرها توسط اینفلوئنسرها متقاعد می شوند و اینفلوئنسرها در دو مورد متقاعد می شوند عوامل اصلی ، اقتدار و دوست داشتنی پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده: ما به عنوان پیشنهادی برای تحقیقات آینده پیشنهاد می کنیم کسی که با مصاحبه های بیشتر عمیق تر تحقیق کند. همچنین ، تحقیقات بیشتر برای اقناع پیروان مرد +35 ساله و میزان متقاعدسازی افراد مورد نیاز است اینفلوئنسر در صنایع مختلف تأثیرگذار است. مشارکت پایان نامه: این مطالعه تحقیقاتی با آگاهی در مورد مردان کمک می کند تأثیرگذاران و پیروان مرد و به ویژه با آگاهی از نحوه پیروان مرد متاثر از مردان متقاعد شده است. این یافته های تحقیق به چارچوب نظری کمک می کند با نشان دادن تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی ، پیروان خود را بر دو عامل اصلی ، خوشایند بودن ، تحت تأثیر قرار می دهد و اقتدار علاوه بر این ، افراد تأثیرگذار می توانند از این مطالعه برای تقویت اقناع خود استفاده کنند قدرت و درک خوبی از مکانیسم های موثر بر آن را فراهم می کند قدرت اقناع کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال ، رسانه های اجتماعی ، تأثیرگذاران ، اقناع ، تمایل به خرید

 

دانلود پایان نامه : بررسی تاثیر اینفلوئنسر های مرد بر فالوورهای مرد در بازاریابی تأثیرگذار

لینک دانلود پس از خرید نمایش داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.