PDF

دانلود پایان نامه : بررسی تاثیر اینفلوئنسر های مرد بر فالوورهای مرد در بازاریابی تأثیرگذار

 اگر دانشجو و یا محقق هستید با پایان نامه های انگلیسی و جدید سایت پروجکت دانلود می توانید سریع , راحت و حرفه ای تر مقالات و پروژه های خود را تالیف کنید ! پروجکت دانلود , جدیدترین پروژه ها , مقالات , پایان نامه ها و تز های مقاطع مختلف تحصیلی از بهترین دانشگاههای جهان را برای شما فراهم می کند . در این مطلب با دانلود متن کامل پایان نامه انگلیسی  :   بررسی تاثیر اینفلوئنسر های مرد بر فالوورهای مرد در بازاریابی تأثیرگذار همراه شما هستیم .
.

موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی :  بررسی تاثیر اینفلوئنسر های مرد بر فالوورهای مرد در بازاریابی تأثیرگذار

رشته :    بازاریابی – بازرگانی  – فناوری اطلاعات

سال انتشار : 2021

زبان : انگلیسی

مقطع :  کارشناسی 

چکیده  (ترجمه ماشینی ) :

از آنجا که بازاریابی تأثیرگذار یک اصطلاح نسبتاً جدید است ، مبانی نظری کمیاب وجود دارد تحقیق در مورد موضوع تحقیقات قبلی عمدتا بر شناسایی زنان تمرکز داشت رفتار فالوورها و نحوه ترغیب آنها ، مطالعات کمتری بر روی پیروان مرد و توانایی تأثیرگذاران مرد برای تأثیرگذاری بر پیروان خود. بنابراین این پایان نامه کارشناسی ارشد هدف آن بررسی این است که آیا و چگونه مردان تأثیرگذار پیروان مرد خود را متقاعد می کنند. هدف: هدف از این پایان نامه بررسی این است که چگونه و در آن صورت چگونه پیروان مرد تحت تأثیر متقاعد کننده تأثیرگذاران مرد قرار می گیرند. روش: بر اساس مرور ادبیات ، یک چارچوب نظری پیشنهاد می شود دستیابی به هدف پایان نامه برای شواهد تجربی ، رویکرد کیفی بود گرفته شده ، با کمک ده مصاحبه آنلاین. علاوه بر این ، تجزیه و تحلیل محتوا از روش تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده استفاده شد. نتایج و نتیجه گیری: نتایج مطالعه شواهدی را ارائه می دهد که پیروان این موارد را نشان می دهد اینفلوئنسرها توسط اینفلوئنسرها متقاعد می شوند و اینفلوئنسرها در دو مورد متقاعد می شوند عوامل اصلی ، اقتدار و دوست داشتنی پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده: ما به عنوان پیشنهادی برای تحقیقات آینده پیشنهاد می کنیم کسی که با مصاحبه های بیشتر عمیق تر تحقیق کند. همچنین ، تحقیقات بیشتر برای اقناع پیروان مرد +35 ساله و میزان متقاعدسازی افراد مورد نیاز است اینفلوئنسر در صنایع مختلف تأثیرگذار است. مشارکت پایان نامه: این مطالعه تحقیقاتی با آگاهی در مورد مردان کمک می کند تأثیرگذاران و پیروان مرد و به ویژه با آگاهی از نحوه پیروان مرد متاثر از مردان متقاعد شده است. این یافته های تحقیق به چارچوب نظری کمک می کند با نشان دادن تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی ، پیروان خود را بر دو عامل اصلی ، خوشایند بودن ، تحت تأثیر قرار می دهد و اقتدار علاوه بر این ، افراد تأثیرگذار می توانند از این مطالعه برای تقویت اقناع خود استفاده کنند قدرت و درک خوبی از مکانیسم های موثر بر آن را فراهم می کند قدرت اقناع کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال ، رسانه های اجتماعی ، تأثیرگذاران ، اقناع ، تمایل به خرید

 

دانلود پایان نامه : بررسی تاثیر اینفلوئنسر های مرد بر فالوورهای مرد در بازاریابی تأثیرگذار

لینک دانلود پس از خرید نمایش داده خواهد شد
20,000 تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.