موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی تجربه مصرف کنندگان از بازاریابی سبز در صنعت مد و پوشاک
رشته : بازاریابی – محیط زیست – مدیریت – اقتصاد
سال انتشار : 2021
زبان : انگلیسی
مقطع : کارشناسی
چکیده (ترجمه ماشینی ) :
هدف از این پایان نامه این است که چگونه مصرف کنندگان بازاریابی سبز را در صنعت مد سریع تجربه می کنند. نظریه رفتار برنامه ریزی شده به عنوان پایه ای برای چارچوب مفهومی مورد استفاده قرار گرفت. از رویکرد کیفی استفاده شد و داده های تجربی از طریق سه گروه تمرکز نیمه ساختار یافته با مجموع 17 شرکت کننده جمع آوری شد. شرکت کنندگان از طریق روش نمونه گیری در دسترس ، تحت تأثیر نمونه گیری هدفمند قرار گرفتند. در ابتدا ، ما به این نتیجه رسیدیم که برخی از مصرف کنندگان بر این باورند که بازاریابی سبز در صنعت مد سریع روند مثبتی است که به صنعت پایدارتر کمک می کند ، در حالی که برخی معتقدند این اشتباه ، نمای و ترفند فروش است. ثانیاً ، ما دریافتیم که گروههای مرجع مهمی که بر تجربه مصرف کنندگان از بازاریابی سبز در صنعت مد سریع تأثیر می گذارند ، هنجارهای اجتماعی ، روند ، رسانه های اجتماعی و تأثیرگذار هستند. در نهایت ، مصرف کنندگان گاهی اوقات تصمیم می گیرند به کمپین های بازاریابی سبز اعتقاد داشته باشند زیرا بررسی صحت آن زمان بر است و جستجوی اطلاعات بیشتر را حذف می کند. به دلیل قرار گرفتن در معرض روزانه این کمپین ها ، برخی از مصرف کنندگان آن را با مجموعه های پایدار مرتبط می کنند. با این حال ، برخی نسبت به استفاده از بازاریابی سبز در صنعت مد سریع انتقاد دارند و معتقدند که این امر با پایداری مغایرت دارد. رسوایی های قبلی در صنعت نیز بر تجربه مصرف کنندگان در زمینه مد سریع در ارتباط با پایداری تأثیر می گذارد. این یافته ها به درک نحوه تجربه مصرف کنندگان از بازاریابی سبز در صنعت مد سریع کمک کرده است. همچنین ، بینش های مفیدی را ارائه می دهد که شرکت های مد سریع می توانند از آن برای بازاریابی سبز قابل اعتمادتر و واقعی استفاده کنند.