موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی کیفی بازاریابی توسط میکرو اینفلوئنسر ها برای استارت آپ ها
رشته : بازاریابی فناوری اطلاعات مدیریت
سال انتشار : 2021
زبان : انگلیسی
مقطع : کارشناسی
چکیده (ترجمه ماشینی ) :
اینفلوئنسر مارکتینگ در سال های اخیر به عنوان یک مفهوم جدید هم برای شرکت ها و هم برای افراد توسعه یافته است. رسانه های اجتماعی روش جدیدی را برای شرکت ها برای بازاریابی خود ارائه کرده اند. ظهور اینفلوئنسر تولید کرده است و امروزه اینفلوئنسرها باید به سطوح مختلف بر اساس تعداد فالوورها تقسیم شوند. شرکتها ثابت کردهاند که به راحتی به تعداد فالوورها نگاه کورکورانه میکنند و این بدان معناست که ظهور اینفلوئنسرهای خرد تبلیغاتی را که شایسته آن است دریافت نکرده است. بنابراین هدف از این پروژه مدرک بررسی اینفلوئنسرهای کوچک و مشاهده آگاهی از برند است که ایجاد می کنند. نویسندگان تحقیقات انجام شده را در مورد شرکت های نوپا به کار خواهند برد.
این پژوهش از طریق یک مطالعه کیفی با مصاحبه های نیمه ساختاریافته که فصل یافته های تجربی را ایجاد کرد، انجام شد. داده ها بعداً توسط نویسندگان در بخش تجزیه و تحلیل پروژه مدرک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. تجزیه و تحلیل با یک مرور ادبیات اولیه انجام شده برای یافتن شباهت ها و تفاوت ها توسط مرور ادبیات مقایسه شد.
نتیجه این پروژه مدرک این است که میکرو اینفلوئنسر یک روش بازاریابی مفید برای استارت آپ ها است. اگر میکرو اینفلوئنسرها به درستی استفاده شوند، به این معنی که شرکت گروه هدف خود را تجزیه و تحلیل کرده است، به استارتاپها کمک میکند تا با قیمت مناسب، آگاهی از برند ایجاد کنند.