موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی تأثیر همه گیری کرونا بر ارتباطات داخلی شرکت های کوچک و متوسط بینالمللی
رشته : مدیریت – منابع انسانی
سال انتشار : 2021
زبان : انگلیسی
مقطع : کارشناسی ارشد
چکیده (ترجمه ماشینی ) :
حوزه محبوبی که در ادبیات تجارت بینالملل افزایش یافته است، اخیراً به حوزه شرکتهای کوچک و متوسط بینالمللی (SMEs) اختصاص یافته است. به موازات آن، ادبیات مربوط به عدم قطعیت ها و بحران ها نیز رشد کرده است، به ویژه در مورد بیماری کروناویروس 2019 (COVID-19). در محیط کسب و کار بسیار پرنوسان و در حال تغییر امروزی، مدیریت بحران وظیفه ای است که بسیاری از سازمان ها به آن عادت کرده اند. با این حال، پیامدهای بعدی که بحرانهای خاص به همراه دارند برای سازمان برای غلبه بر آن و همچنین سازگاری با آن و رسیدگی به آن برای بقای آن به عنوان یک مکانیسم عملیاتی در بازار جهانی بسیار مهم است. همهگیری COVID-19 پیامدهایی را به دنبال دارد که قبلاً تجربه نشده بود، بنابراین، اهمیت تحقیق در مورد این پدیده برای توسعه راههایی برای سازمانها، بهویژه شرکتهای کوچک و متوسط بینالمللی، برای مقابله با این وضعیت حیاتی میشود. به همین دلیل، این مطالعه با بررسی شرکتهای کوچک و متوسط سوئدی، با ارتباطات بینالمللی، با هدف کشف چگونگی ارتباطات داخلی در SMEها و همچنین تأثیر آن توسط رهبری و جو سازمانی در طول همهگیری COVID-19 آغاز شد. این مطالعه شش مصاحبه نیمه ساختاریافته با مدیران و مدیران اجرایی از شش سازمان سوئدی در بخش صنعت و تولید انجام داد. این پایان نامه چندین یافته جالب را ایجاد کرد که درک غنی از چگونگی و چرایی ارتباطات داخلی در طول همه گیری COVID-19 برای مدیریت برای SME ها مهم است. یافته ها حاکی از آن است که ارتباطات داخلی برای کاهش ابهامات، ایجاد احساس اعتماد و ایجاد یا حفظ تعامل در شرکت از نظر مدیران و مدیران اجرایی بسیار مهم است. کشفهای بیشتر نشان میدهد که رهبری و جو سازمانی چگونه بر نحوه ایجاد، درک و تمرین ارتباطات داخلی تأثیر میگذارد. به عبارت دیگر، میتوان فرض کرد که رهبری و جو سازمانی بر ارتباطات داخلی در سطوح مختلف تأثیر میگذارند و آگاهی از آنها حائز اهمیت است. در نتیجه، این مطالعه نشان داده است که در طول همهگیری کووید-19، روشی که ارتباطات داخلی رخ میدهد و نحوه تأثیر آن توسط رهبری و جو سازمانی، در SMEها در هم تنیده شده است. علاوه بر این، بدیهی به نظر می رسد که ارتباطات داخلی، رهبری و جو سازمانی به طور مستقل و به طور مستقل تحت تأثیر همه گیری COVID-19 قرار دارند که به نوبه خود بر نحوه آنها تأثیر می گذارد.