PDF

دانلود پایان نامه : مطالعه کیفی در مورد تاثیر تبلیغات برندهای ورزشی بر خودپنداره مصرف کننده

 اگر دانشجو و یا محقق هستید با پایان نامه های انگلیسی و جدید سایت پروجکت دانلود می توانید سریع , راحت و حرفه ای تر مقالات و پروژه های خود را تالیف کنید ! پروجکت دانلود , جدیدترین پروژه ها , مقالات , پایان نامه ها و تز های مقاطع مختلف تحصیلی از بهترین دانشگاههای جهان را برای شما فراهم می کند . در این مطلب با دانلود متن کامل پایان نامه انگلیسی : مطالعه کیفی در مورد تاثیر تبلیغات برندهای ورزشی بر خودپنداره مصرف کننده  همراه شما هستیم .
.

موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : مطالعه کیفی در مورد تاثیر تبلیغات برندهای ورزشی بر خودپنداره مصرف کننده

رشته : بازرگانی – بازاریابی – ورزش -تربیت بدنی – روانشناسی

سال انتشار : 2021

زبان : انگلیسی

مقطع :  کارشناسی ارشد

چکیده  (ترجمه ماشینی ) :

زمینه و هدف: سالهاست که دامنه و تنوع موضوعی است که به طور مکرر در بازاریابی مورد بحث قرار گرفته است. به طور خاص ، ارتباطات بازاریابی تا حدود زیادی مورد انتقاد قرار گرفته است تا واقعیت جامعه را منعکس نکند. آگهی های بازرگانی تصاویری را ارائه می دهند که هنجارهای فرهنگی و همچنین نگرش های فرد راجع به هویت خود و رفتارشان با سایر افراد جامعه را منعکس و شکل می دهد. علی رغم علاقه زیاد به تنوع و گنجاندن ارتباطات بازاریابی ، کمبود مطالعاتی وجود دارد که کمبود تنوع در ارتباط تصویری ، خودپنداره مصرف کنندگان و بازاریابی آگاهانه اجتماعی را در زمینه سوئدی مرتبط می کند. هدف: هدف از این مطالعه درک عمیق تری از چگونگی مارک های ورزشی شامل تنوع در ارتباط تصویری خود از طریق بازاریابی آگاهانه اجتماعی بود. علاوه بر این ، هدف این مطالعه کمک به بینش عمیق تری در رابطه با ارتباطات بازاریابی با شخصیت بصری از دیدگاه مصرف کننده و چگونگی تأثیر آن بر فرد و خودپنداره آن در موضوع تنوع و شمول است. روش: این تحقیق کیفی برای دستیابی به هدف از رویکرد تفسیری و استقرایی استفاده کرده است. داده های تجربی از طریق تجزیه و تحلیل نشانه شناختی و همچنین مصاحبه های نیمه ساختاری با مصرف کنندگان در نسل Z جمع آوری شد. علاوه بر این ، دو تبلیغات تجاری ورزشی برای جمع آوری اطلاعات برای پاسخ به سوالات تحقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتیجه گیری: بیان شد که مارک های ورزشی با در نظر گرفتن تنوع به روش های مختلف ، با درج یک عنصر متنوع مانند افراد مختلف یا با قرار دادن آن با رویکرد جامع شامل چندین عنصر متنوع مانند افراد مختلف ، اشیا، ، محیط ها و احساسات ، کار می کنند . این بدان معنی است که یک تبلیغ تجاری یک اثر یکجانبه بر روی خودپنداره مصرف کننده ندارد اما یک تصویر می تواند احساسات متعددی را القا کند. بنابراین ، همین تجارت می تواند به طور هم زمان احساس ، ناکافی ، ناامن ، شامل ، انرژی و الهام بخش مصرف کننده را ایجاد کند. نتیجه این مطالعه همچنین نشان می دهد که مصرف کنندگان هنگامی که ارزش ها و افکارشان در یک بازرگانی منعکس می شود بیشتر از زمانی که خصوصیات فیزیکی آنها منعکس می شود احساس می کنند.
دانلود پایان نامه : مطالعه کیفی در مورد تاثیر تبلیغات برندهای ورزشی بر خودپنداره مصرف کننده
لینک دانلود پس از خرید نمایش داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.