PDF

دانلود پایان نامه : مطالعه کیفی در مورد تاثیر تبلیغات برندهای ورزشی بر خودپنداره مصرف کننده

 اگر دانشجو و یا محقق هستید با پایان نامه های انگلیسی و جدید سایت پروجکت دانلود می توانید سریع , راحت و حرفه ای تر مقالات و پروژه های خود را تالیف کنید ! پروجکت دانلود , جدیدترین پروژه ها , مقالات , پایان نامه ها و تز های مقاطع مختلف تحصیلی از بهترین دانشگاههای جهان را برای شما فراهم می کند . در این مطلب با دانلود متن کامل پایان نامه انگلیسی : مطالعه کیفی در مورد تاثیر تبلیغات برندهای ورزشی بر خودپنداره مصرف کننده  همراه شما هستیم .
.

موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : مطالعه کیفی در مورد تاثیر تبلیغات برندهای ورزشی بر خودپنداره مصرف کننده

رشته : بازرگانی – بازاریابی – ورزش -تربیت بدنی – روانشناسی

سال انتشار : 2021

زبان : انگلیسی

مقطع :  کارشناسی ارشد

چکیده  (ترجمه ماشینی ) :

زمینه و هدف: سالهاست که دامنه و تنوع موضوعی است که به طور مکرر در بازاریابی مورد بحث قرار گرفته است. به طور خاص ، ارتباطات بازاریابی تا حدود زیادی مورد انتقاد قرار گرفته است تا واقعیت جامعه را منعکس نکند. آگهی های بازرگانی تصاویری را ارائه می دهند که هنجارهای فرهنگی و همچنین نگرش های فرد راجع به هویت خود و رفتارشان با سایر افراد جامعه را منعکس و شکل می دهد. علی رغم علاقه زیاد به تنوع و گنجاندن ارتباطات بازاریابی ، کمبود مطالعاتی وجود دارد که کمبود تنوع در ارتباط تصویری ، خودپنداره مصرف کنندگان و بازاریابی آگاهانه اجتماعی را در زمینه سوئدی مرتبط می کند. هدف: هدف از این مطالعه درک عمیق تری از چگونگی مارک های ورزشی شامل تنوع در ارتباط تصویری خود از طریق بازاریابی آگاهانه اجتماعی بود. علاوه بر این ، هدف این مطالعه کمک به بینش عمیق تری در رابطه با ارتباطات بازاریابی با شخصیت بصری از دیدگاه مصرف کننده و چگونگی تأثیر آن بر فرد و خودپنداره آن در موضوع تنوع و شمول است. روش: این تحقیق کیفی برای دستیابی به هدف از رویکرد تفسیری و استقرایی استفاده کرده است. داده های تجربی از طریق تجزیه و تحلیل نشانه شناختی و همچنین مصاحبه های نیمه ساختاری با مصرف کنندگان در نسل Z جمع آوری شد. علاوه بر این ، دو تبلیغات تجاری ورزشی برای جمع آوری اطلاعات برای پاسخ به سوالات تحقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتیجه گیری: بیان شد که مارک های ورزشی با در نظر گرفتن تنوع به روش های مختلف ، با درج یک عنصر متنوع مانند افراد مختلف یا با قرار دادن آن با رویکرد جامع شامل چندین عنصر متنوع مانند افراد مختلف ، اشیا، ، محیط ها و احساسات ، کار می کنند . این بدان معنی است که یک تبلیغ تجاری یک اثر یکجانبه بر روی خودپنداره مصرف کننده ندارد اما یک تصویر می تواند احساسات متعددی را القا کند. بنابراین ، همین تجارت می تواند به طور هم زمان احساس ، ناکافی ، ناامن ، شامل ، انرژی و الهام بخش مصرف کننده را ایجاد کند. نتیجه این مطالعه همچنین نشان می دهد که مصرف کنندگان هنگامی که ارزش ها و افکارشان در یک بازرگانی منعکس می شود بیشتر از زمانی که خصوصیات فیزیکی آنها منعکس می شود احساس می کنند.
دانلود پایان نامه : مطالعه کیفی در مورد تاثیر تبلیغات برندهای ورزشی بر خودپنداره مصرف کننده
لینک دانلود پس از خرید نمایش داده خواهد شد
30,000 تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید