موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : مطالعه اکتشافی در مورد اعتماد مشتری ها به تبلیغات اینفلوئنسری اینستاگرام
رشته : بازاریابی – فناوری اطلاعات – رسانه
سال انتشار : 2021
زبان : انگلیسی
مقطع : کارشناسی
چکیده (ترجمه ماشینی ) :
بازاریابی اینفلوئنسری به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر در نظر گرفته شده است. اینستاگرام است پی در پی تبدیل به یک پلت فرم شدیداً برای تبلیغات می شود ، تا حدی به دلیل گسترش از حرفه تأثیرگذار ممکن است افزایش سریع استفاده از این ابزار بازاریابی تأثیر بگذارد نگرش های آینده گیرندگان نسبت به این نوع تبلیغات و در نتیجه نیز تأثیرگذار بودن آن از ابزار بازاریابی؟ هدف از این مطالعه گسترش درک و دانش افراد است چگونه مفهوم Wearout و تغییر در قابلیت اطمینان در بستر بازاریابی ظاهر می شود اینستاگرام. هدف ما از طریق مصاحبه های نیمه ساختارمند توصیف و تجزیه و تحلیل در صورت کاهش است قابلیت اطمینان و توسعه فرسودگی به دلیل فرکانس بسیار زیاد رخ می دهد تبلیغات تأثیرگذار در اینستاگرام نتیجه این مطالعه نشان می دهد که فراوانی تبلیغات از دو جهت متفاوت بر قابلیت اطمینان تأثیر می گذارد و مستقیماً بر اعتماد تأثیر می گذارد تاثیر غیرمستقیم بر اعتماد از طریق پدیده های فرسودگی. با این حال ارتباط غیر مستقیم بین این دو متغیر ممکن است با افزودن خلاقیت غلبه کنید. علاوه بر این ، منفی است ممکن است با افزودن تعامل فراجناحی به سیستم ، تأثیر فراوانی بر قابلیت اطمینان کاهش یابد معادله
