موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی تجربیات آموزش آنلاین معلمان EFL در همه گیری کرونا
رشته : فناوری اطلاعات – تربیت معلم – علوم تربیتی – زبان – مترجمی
سال انتشار : 2021
زبان : انگلیسی
مقطع : کارشناسی ارشد
چکیده (ترجمه ماشینی ) :
معلمان باید به طور مداوم مهارت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) خود را توسعه دهند تا با پیشرفت سریع فن آوری مطابقت داشته باشند و همه گیری COVID-19 این موضوع را بیشتر آشکار کرده است. این مطالعه با هدف درک نحوه استفاده معلمان EFL از اختیار معلمین و انطباق تدریس خود در محیطی که ICT پایه و اساس آموزش آنها است ، است. مصاحبه های نیمه ساختاریافته با شش معلم دبیرستان انجام شد و سپس با استفاده از تحلیل موضوعی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که کاهش قابل توجهی در پیشرفت حرفه ای در نتیجه کاهش تماس بین همکاران وجود دارد. بیشتر معلمان بر توسعه مهارت های خاص ابزار خود متمرکز شده اند. تطبیق استراتژی های تدریس بیشترین موفقیت را در آموزش مهارت نوشتن داشته است. بیشتر معلمان با تلفیق تکنولوژی با نوشتن آشنا هستند. بیشتر معلمان راهکارهایی برای افزایش قابلیت دسترسی به اطلاعات و همچنین افزایش وضوح وظایف پیدا کرده اند. با این حال ، معلمان به سختی می توانند دانش آموزانی را که خود سخت کار می کنند ، ایجاد انگیزه کنند. آنها همچنین پیگیری پیشرفت دانش آموزان در کارهای گسترده تر برایشان دشوار بوده است.