موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی نمونههای مشخص توسعه بازی چابک GAMIFIED AGILE DEVELOPMENT
رشته : کامپیوتر – برنامه نویسی – فناوری اطلاعات – نرم افزار – سخت افزار
سال انتشار : 2021
زبان : انگلیسی
مقطع : کارشناسی ارشد
چکیده (ترجمه ماشینی ) :
گیمیفیکیشن در چندین جنبه از مهندسی نرم افزار کاربرد دارد. چندین مثال عینی از کاربرد گیمیفیکیشن در رویکردهای توسعه مدرن، مانند Agile وجود دارد. با این وجود، طبقهبندی عناصر اصلی که توسعه Agile بازیسازی شده باید مستلزم آن باشد، برای استفاده به عنوان مرجعی برای طراحی سیستماتیک و پیوسته فرآیندهای توسعه گیمیشده Agile، وجود ندارد. هدف این پایاننامه این است که با شروع از نمونههای مشخص توسعه چابک بازیسازی شده، جنبههای مشترک را تعمیم دهد و طبقهبندی عناصر اصلی را به عنوان طبقهبندی مرجع پیشنهاد کند. ما یک روش تحقیق بر اساس چهار فعالیت مشترک زیر طراحی کردیم: (1) تجزیه و تحلیل وضعیت هنر در گیمیفیکیشن اعمال شده در فرآیندهای توسعه چابک، (ب) تعریف یک طبقه بندی برای توسعه چابک Gamified، (iii) رسمی سازی طبقه بندی در یک متامدل، (IV) اعتبارسنجی متامدل با نمونهسازی نمونههای عینی موجود از توسعه چابک بازیسازیشده. مشارکتهای این پایاننامه یک طبقهبندی ساختاریافته برای توسعه گیمیشده چابک و رسمیسازی آن در یک متامدل غیرقابلاصلی است. متامدل با نمونه سازی و مقایسه آن با نمونه های موجود از ادبیات اعتبارسنجی شد.