موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی تأثیر جذابیت های بازاریابی بر مصرف پایدار
رشته : بازرگانی – بازاریابی – اقتصاد
سال انتشار : 2021
زبان : انگلیسی
مقطع : کارشناسی
چکیده (ترجمه ماشینی ) :
در جامعه امروز ، شرکت ها تلاش های پایداری را برای کاهش تاثیر مصرف بر محیط زیست انجام می دهند. برای تأکید بر این تلاشها ، شرکتها از بازاریابی پایدار برای جلب توجه مصرف کنندگان استفاده می کنند. تبلیغاتی که در بازاریابی پایدار استفاده می شود اغلب شامل درخواست های بازاریابی و عمدتا دو درخواست است: منفعت شخصی و سود دیگر. مطالعات نشان داده است که به نظر می رسد اکثر مصرف کنندگان مایل به مصرف پایدار هستند ، اما بین تمایل مصرف کنندگان و اقدامات آنها فاصله وجود دارد. از آنجا که مصرف کنندگان جوان به طور کلی انگیزه بیشتری برای مصرف پایدار دارند ، هدف از این مطالعه ارائه اطلاعات بیشتر در مورد نگرش مصرف کنندگان جوان نسبت به این جذابیت ها و نحوه تأثیر آنها بر تصمیمات مصرف کنندگان جوان در مورد مصرف پایدار بود. با انجام مصاحبه های کیفی یک به یک با مصرف کنندگان جوان ، افکار و نگرش آنها نسبت به این دو درخواست جمع آوری و سپس با کمک سلسله مراتب مدل اثرات ایجاد شده توسط لاویج و استاینر (1961) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. این یافته ها با تحقیقات قبلی در مورد این موضوع مقایسه شد ، که همچنین درک درستی از آنچه مصرف کنندگان جوان را به مصرف پایدارتر برمی انگیزد ، اضافه کرد. در نتیجه ، این مطالعه نشان داد که هر دو درخواست به عنوان یادآوری برای مصرف کنندگان جوان برای مشارکت در مصرف پایدار عمل می کنند ، زیرا آنها قبلاً از این موضوع آگاه بودند. همچنین پیشنهاد شد که پاسخ دهندگان نگرش های مثبت بیشتری نسبت به جذابیت خود منفعت داشته باشند ، زیرا این امر به نفع خود و محیط زیست است ، که منجر به نگرش های مثبت برای مشارکت در مصرف پایدار شد. جذابیت مزایای دیگر بسیار جامع به نظر می رسید و برخی از پاسخ دهندگان نسبت به محصول/مارک شک و تردید ایجاد کردند.