PDF

دانلود پایان نامه : بررسی تأثیر جذابیت های بازاریابی بر مصرف پایدار

 اگر دانشجو و یا محقق هستید با پایان نامه های انگلیسی و جدید سایت پروجکت دانلود می توانید سریع , راحت و حرفه ای تر مقالات و پروژه های خود را تالیف کنید ! پروجکت دانلود , جدیدترین پروژه ها , مقالات , پایان نامه ها و تز های مقاطع مختلف تحصیلی از بهترین دانشگاههای جهان را برای شما فراهم می کند . در این مطلب با دانلود متن کامل پایان نامه انگلیسی  : بررسی تأثیر جذابیت های بازاریابی بر مصرف پایدار   همراه شما هستیم .
.

موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی تأثیر جذابیت های بازاریابی بر مصرف پایدار

رشته : بازرگانی – بازاریابی – اقتصاد

سال انتشار : 2021

زبان : انگلیسی

مقطع :  کارشناسی 

چکیده  (ترجمه ماشینی ) :

در جامعه امروز ، شرکت ها تلاش های پایداری را برای کاهش تاثیر مصرف بر محیط زیست انجام می دهند. برای تأکید بر این تلاشها ، شرکتها از بازاریابی پایدار برای جلب توجه مصرف کنندگان استفاده می کنند. تبلیغاتی که در بازاریابی پایدار استفاده می شود اغلب شامل درخواست های بازاریابی و عمدتا دو درخواست است: منفعت شخصی و سود دیگر. مطالعات نشان داده است که به نظر می رسد اکثر مصرف کنندگان مایل به مصرف پایدار هستند ، اما بین تمایل مصرف کنندگان و اقدامات آنها فاصله وجود دارد. از آنجا که مصرف کنندگان جوان به طور کلی انگیزه بیشتری برای مصرف پایدار دارند ، هدف از این مطالعه ارائه اطلاعات بیشتر در مورد نگرش مصرف کنندگان جوان نسبت به این جذابیت ها و نحوه تأثیر آنها بر تصمیمات مصرف کنندگان جوان در مورد مصرف پایدار بود. با انجام مصاحبه های کیفی یک به یک با مصرف کنندگان جوان ، افکار و نگرش آنها نسبت به این دو درخواست جمع آوری و سپس با کمک سلسله مراتب مدل اثرات ایجاد شده توسط لاویج و استاینر (1961) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. این یافته ها با تحقیقات قبلی در مورد این موضوع مقایسه شد ، که همچنین درک درستی از آنچه مصرف کنندگان جوان را به مصرف پایدارتر برمی انگیزد ، اضافه کرد. در نتیجه ، این مطالعه نشان داد که هر دو درخواست به عنوان یادآوری برای مصرف کنندگان جوان برای مشارکت در مصرف پایدار عمل می کنند ، زیرا آنها قبلاً از این موضوع آگاه بودند. همچنین پیشنهاد شد که پاسخ دهندگان نگرش های مثبت بیشتری نسبت به جذابیت خود منفعت داشته باشند ، زیرا این امر به نفع خود و محیط زیست است ، که منجر به نگرش های مثبت برای مشارکت در مصرف پایدار شد. جذابیت مزایای دیگر بسیار جامع به نظر می رسید و برخی از پاسخ دهندگان نسبت به محصول/مارک شک و تردید ایجاد کردند.

دانلود پایان نامه : بررسی تأثیر جذابیت های بازاریابی بر مصرف پایدار

لینک دانلود پس از خرید نمایش داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.