موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی ارتباطات دانش آموزان به زبان انگلیسی در کلاس این درس
رشته : زبان انگلیسی – مترجمی
سال انتشار : 2021
زبان : انگلیسی
مقطع : دکتری
چکیده (ترجمه ماشینی ) :
این مطالعه به دنبال بررسی (1) در چه شرایطی دانش آموزان دبیرستان سوئدی از دو کلاس EFL تمایلی به صحبت انگلیسی در کلاس انگلیسی ندارند ، و (2) عوامل انگیزشی برای صحبت دانش آموزان انگلیسی به انگلیسی چیست. دانش آموزان در سال اول و دوم تحصیل انگلیسی در دبیرستان سوئدی در این مطالعه شرکت کردند. داده ها با استفاده از مشاهدات ، پرسشنامه و مصاحبه های نیمه ساختاری جمع آوری شد. داده های جمع آوری شده در این مطالعه با استفاده از دو روش کمی و کیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج مطالعه نشان داد که دانش آموزان تمایل ندارند در شرایط ارزیابی شده و همچنین در شرایطی که قبل از صحبت کردن به دانشجویان وقت کمتری می دهند انگلیسی صحبت کنند. نتایج نشان می دهد که دانش آموزان تحت تأثیر یکدیگر قرار می گیرند و تنها استفاده از آموزش انگلیسی باعث اطمینان بیشتر دانش آموزان در فعالیت های گفتاری می شود زیرا صحبت کردن به زبان انگلیسی رفتار هنجاری در کلاس خواهد بود. علاوه بر این ، انگیزه دانش آموزان برای صحبت با زبان مقصد در کلاس توسط انگلیسی است که آنها در خارج از مدرسه ملاقات می کنند و برنامه هایی که برای آینده خود در نظر گرفته اند.