PDF

دانلود پایان نامه : بررسی نحوه ارائه دستور زبان انگلیسی در کتاب های درسی

اگر دانشجو و یا محقق هستید با پایان نامه های انگلیسی و جدید سایت پروجکت دانلود می توانید سریع , راحت و حرفه ای تر مقالات و پروژه های خود را تالیف کنید ! پروجکت دانلود , جدیدترین پروژه ها , مقالات , پایان نامه ها و تز های مقاطع مختلف تحصیلی از بهترین دانشگاههای جهان را برای شما فراهم می کند . در این مطلب با دانلود متن کامل پایان نامه انگلیسی :  بررسی نحوه ارائه دستور زبان انگلیسی در کتاب های درسی همراه شما هستیم .
.

موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی نحوه ارائه دستور زبان انگلیسی در کتاب های درسی

رشته : زبان و ادبیات

سال انتشار : 2021

زبان : انگلیسی

مقطع : دکتری

چکیده  (ترجمه ماشینی ) :

این تز با هدف بررسی نظری چگونه دو کتاب درسی که در حال حاضر به کار می روند ، What’s Up 9 و Solid Gold 1 ، در منطقه ای از جنوب سوئد ، دستور زبان را ارائه می دهند (معرفی و پوشش می دهد). هدف کلی بررسی چگونگی ارائه دستور زبان ، با استفاده از ساده و حال حاضر مداوم به عنوان مثال است. این یافته ها همچنین به روش های تدریس ، و همچنین تحقیقات SLA (اکتساب زبان دوم) ، ترسیم می شوند تا ببینند چه روش هایی برای آموزش دستور زبان در دهه های اول قرن 21 مورد علاقه است. به منظور بررسی کتب درسی ، با استفاده از مفاهیم آموزش و رویکردهای مورد استفاده در SLA ، تجزیه و تحلیل محتوای کیفی و تجزیه و تحلیل مفهومی با ارائه دستور زبان نگاشته شده در دسته های مختلف انتخاب شد. نتایج نشان می دهد که دو کتاب درسی پیشنهادی از روش FoFs (تمرکز روی فرم ها) برای ارائه دستور زبان طرفداری می کنند. بعلاوه ، نتایج نشان می دهد که دستور زبان به طور واضح ارائه می شود و اگر معلمان از ساختارهای پیشنهادی در کتاب درسی به طور سختگیرانه استفاده کنند ، آنها بطور خودکار از روش تدریس قیاسی پیروی می کنند. هنگام استفاده از FoF ، دستورالعمل های صریح و اتخاذ رویکرد تدریس قیاسی ، ممکن است در نظر گرفته شود زیرا کتب درسی نیز رویکرد ترجمه گرامر را پیشنهاد می کنند. با این وجود ، هنگام مشاهده سایر تمرینات متصل به متون خواندن در کتابهای درسی ، مشخص شد که هر دو کتاب درسی از روشی مبتنی بر متن برای آموزش استفاده می کنند ، جایی که فراگیران باید ساختار متون مختلف را بیاموزند. با این کار ، ساختارهای دستوری ناخودآگاه و ضمنی یاد گرفته می شوند ، که نشان می دهد دستور زبان به طور کلی در کتاب های درسی به طور ضمنی آموزش داده می شود ، اما به طور صریح ارائه می شود (معرفی می شود و تحت پوشش قرار می گیرد).

دانلود پایان نامه : بررسی نحوه ارائه دستور زبان انگلیسی در کتاب های درسی

 

برای مشاهده لینک دانلود لطفا عضو ویژه شوید

عضو ویژه میشم !

دیدگاهتان را بنویسید