موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت مهمان نوازی
رشته : مدیریت – مهمانداری – هتلداری – بازرگانی – بازاریابی
سال انتشار : 2021
زبان : انگلیسی
مقطع : کارشناسی ارشد
چکیده (ترجمه ماشینی ) :
هدف: هدف از مطالعه بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتری است و وفاداری مشتریان رستوران . روش: این مطالعه از طریق مصاحبه های نیمه ساختاریافته با روش تحقیق کیفی و یک رویکرد استقرایی. اطلاعات اولیه از جمع آوری شد هفت پاسخ دهنده در دو کشور ، سوئد و انگلیس از طریق تماس صوتی ، ایمیل و واتس اپ تماس می گیرد. علاوه بر این ، از روش تجزیه و تحلیل محتوا برای تجزیه و تحلیل استفاده شد داده ها جمع شد. نتیجه و نتیجه گیری: رضایت مشتری از آن جهت مهم است که راهی برای بدست آوردن آن است بازخورد مشتریان به شکلی که بتوانند از آنها برای مدیریت و بهبود خود استفاده کنند کسب و کار. رضایت مشتری بهترین شاخص برای چگونگی شکل گرفتن تجارت است در آینده. رضایت مشتری می تواند به توسعه تجارت رستوران از طریق کمک کند کیفیت خدمات ، کیفیت غذا ، قیمت ، قصد رفتار ، مکان ، جو و پیشبرد و به روشی سیستماتیک. مشارکت در مطالعه: این مطالعه به مجموعه دانش در مورد کمک می کند رضایت و وفاداری مشتری. برجسته کردن این عوامل موثر بر مشتری است رضایت و وفاداری در رستوران غذاخوری خوب و به ویژه در رستوران هندی که یک منطقه کاوش نشده بود.