PDF

دانلود پایان نامه : مطالعه تاثیر سایز نمایشگر در رفتار مصرف کننده ها هنگام خرید اینترنتی

اگر دانشجو و یا محقق هستید با پایان نامه های انگلیسی و جدید سایت پروجکت دانلود می توانید سریع , راحت و حرفه ای تر مقالات و پروژه های خود را تالیف کنید ! پروجکت دانلود , جدیدترین پروژه ها , مقالات , پایان نامه ها و تز های مقاطع مختلف تحصیلی از بهترین دانشگاههای جهان را برای شما فراهم می کند . در این مطلب با دانلود متن کامل پایان نامه / مقاله انگلیسی : مطالعه تاثیر سایز نمایشگر در رفتار مصرف کننده ها هنگام خرید اینترنتی همراه شما هستیم .
.

موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : مطالعه تاثیر سایز نمایشگر در رفتار مصرف کننده ها هنگام خرید اینترنتی

رشته : فناوری اطلاعات – کامپیوتر – برنامه نویسی – نرم افزار سخت افزار  –  مدیریت – بازاریابی – روانشناسی

سال انتشار : 2021

زبان : انگلیسی

مقطع : کارشناسی 

چکیده (ترجمه ماشینی ) :

از آنجایی که COVID-19 به طور کلی منجر به استفاده بیشتر از دسکتاپ شده است، می توان گفت که اندازه صفحه نمایش برای مصرف کننده عمومی افزایش یافته است. تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که دستگاهی که مصرف‌کننده هنگام مرور اینترنت از آن استفاده می‌کند نیز بر رفتار و به‌ویژه تصمیم‌گیری آنها تأثیر می‌گذارد. تحقیقات قبلی در مورد رفتار مصرف‌کننده نیز نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان وقتی در معرض مقادیر متفاوتی از جایگزین‌ها قرار می‌گیرند، هنگام تصمیم‌گیری، رفتار متفاوتی دارند. اتصال به دستگاه ها و تمایز آشکار آنها در مورد اندازه صفحه نمایش و بنابراین تعداد گزینه های نمایش داده شده به مصرف کننده بر روی صفحه نمایش آن را جالب می کند. بیشتر تحقیقات قبلی در مورد جایگزین ها و رفتار مصرف کننده در زمینه دیجیتال انجام نشده بود و این پایان نامه با هدف بررسی نحوه واکنش مصرف کنندگان به مقادیر مختلف جایگزین ها در یک زمینه دیجیتالی بود. نویسندگان نتایج متناقض جالبی را از دو سؤال آزمایشی آزمایش شده با AB دریافت کردند که توضیح پیچیده تری را برای علیت تحقیق در مورد جایگزین ها و رفتار مصرف کننده نشان می دهد. نتیجه‌گیری اصلی نویسنده این است که نگرش‌ها و سپس ترجیحات مصرف‌کنندگان نسبت به محصولات تحت تأثیر جستجوی داخلی آنها می‌تواند توضیحی در مورد اینکه چرا برخی از محصولات برای نمایش در مجموعه‌های بزرگ نسبت به سایرین سودمندتر هستند، داشته باشد.

دانلود پایان نامه : مطالعه تاثیر سایز نمایشگر در رفتار مصرف کننده ها هنگام خرید اینترنتی

 

لینک دانلود پس از خرید نمایش داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.