PDF

دانلود پایان نامه : تحلیل گفتمانی انتقادی رقابت سرویس های پخش و تماشای فیلم در مطبوعات تجاری تلویزیونی

 اگر دانشجو و یا محقق هستید با پایان نامه های انگلیسی و جدید سایت پروجکت دانلود می توانید سریع , راحت و حرفه ای تر مقالات و پروژه های خود را تالیف کنید ! پروجکت دانلود , جدیدترین پروژه ها , مقالات , پایان نامه ها و تز های مقاطع مختلف تحصیلی از بهترین دانشگاههای جهان را برای شما فراهم می کند . در این مطلب با دانلود متن کامل پایان نامه انگلیسی  : تحلیل گفتمانی انتقادی رقابت سرویس های پخش و تماشای فیلم در مطبوعات تجاری تلویزیونی همراه شما هستیم .
.

موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : تحلیل گفتمانی انتقادی رقابت سرویس های پخش و تماشای فیلم در مطبوعات تجاری تلویزیونی

رشته :   علوم اجتماعی – رسانه – فناوری اطلاعات – بازاریابی – بازرگانی

سال انتشار : 2021

زبان : انگلیسی

مقطع :  کارشناسی   ارشد

چکیده  (ترجمه ماشینی ) :

سرویس های پخش مانند Netflix نحوه تولید و مصرف تلویزیون را تغییر داده است. در سال 2019 ، ویدئوی آنلاین بر اساس تقاضا موضوعی بود و عرضه های بزرگی مانند Disney+ و Apple TV+ داشت. این دوره در بازار جریان به عنوان “جنگ جریان” در مطبوعات رایج شد. تحقیقات قبلی در مورد بازار جریان با هدف درک صنعت ، اغلب با تمرکز بر ویژگی های نوآورانه انجام شده بود. برخی از مطالعات نیاز به فراتر از روایت فعلی مورد استفاده برای توصیف بازار را بیان کرده اند. این مطالعه همین گفتار را مورد بررسی قرار می دهد ، زیرا هیچ مطالعه ای بر گفتمان پیرامون بازار جریان یا رابطه بین صنعت پخش و مطبوعات تجاری تلویزیون متمرکز نشده است. چنین موضوعی می تواند نشان دهد که چگونه گفتمان بازار تحت نئولیبرالیسم شکل می گیرد و درک می شود و همچنین درک درستی از نحوه درک و عملکرد صنعت جریان ایجاد می کند. این مطالعه با هدف بررسی گزارش در بازار جریان در مطبوعات تجارت تلویزیون در سال 2019 ، با توجه ویژه به تعصبات ایدئولوژیک و هندسه قدرت به تصویر کشیده شده بین بازیگران در صنعت. این مقاله با دیدگاه اقتصاد سیاسی به این موضوع نزدیک می شود و در مورد مقالاتی از هالیوود ریپورتر ، ورایتی ، Deadline Hollywood ، Indiewire و Financial Times یک تحلیل انتقادی گفتمانی را انجام می دهد. نمونه فقط شامل مقالاتی است که از عبارت “جریان جنگ (ها)” استفاده می کند. با پرسیدن س questionsالاتی در مورد نحوه استفاده از این عبارت ، نحوه نمایش روابط قدرت بازار جریان و مفاهیم ایدئولوژیکی در متون ، به داده ها پرداخته می شود. نتایج نشان می دهد که عبارت “جنگ جریان” به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد ، اگرچه معنای توافق شده ای وجود ندارد. این عبارت به عنوان یک استعاره مفهومی عمل می کند و گفتمانی را شکل می دهد که در آن بازار جریان به عنوان یک جنگ تلقی می شود. این به تصویر کشیدن بازار به عنوان درگیری و رقابت شدید با انگیزه های اقتصادی است که مطبوعات تلویزیونی به بازتولید آن کمک می کنند. “جنگ (های) جریان” بازار جریان را فریب داده و مسئولیت گروه های بزرگ رسانه ای را پنهان می کند. بازیگران در بازار جریان در برابر یکدیگر قرار گرفته اند ، و بیشتر بازار را به عنوان یک جنگ به تصویر می کشند. Netflix و Disney به دلیل روابطشان با جریان سرمایه ، محتوا و کاربران به عنوان قوی ترین شرکت کنندگان معرفی می شوند. به مخاطبان خدمات پخش هیچ نمایندگی داده نمی شود ، در حالی که بازار به عنوان نمایندگی خود نمایش داده می شود.

 

دانلود پایان نامه : تحلیل گفتمانی انتقادی رقابت سرویس های پخش و تماشای فیلم در تبلیغات تلویزیونی
لینک دانلود پس از خرید نمایش داده خواهد شد
30,000 تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.