موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی چگونگی رهبری در یک شرکت تجارت الکترونیک موفق با تمرکز بر تجربه مشتری
رشته : بازاریابی اقتصاد مدیریت فناوری اطلاعات
سال انتشار : 2021
زبان : انگلیسی
مقطع : کارشناسی
چکیده (ترجمه ماشینی ) :
دنیای دیجیتالی امروز منجر به توسعه ساختارهای سازمانی جدید در شرکت ها شده است که منجر به سبک های رهبری جدید در شرکت های دیجیتال شده است. علاوه بر این، تقاضای مشتریان به طور مداوم در حال افزایش است، که منجر به اهمیت ارائه تجربه به مشتریان برای ماندن در بازار رقابتی می شود. بنابراین، هدف این پایان نامه بررسی چگونگی اعمال رهبری در یک شرکت تجارت الکترونیک موفق با تمرکز بر تجربه مشتری است.
این پایان نامه در طول یک مطالعه موردی کیفی از یک شرکت تجارت الکترونیک موفق با تمرکز بر تجربه (های) مشتری انجام می شود. یافته های تجربی از طریق مصاحبه های نیمه ساختاریافته به دست آمده اند، که بیشتر همراه با نظریه های داده شده برای به دست آوردن درک عمیق برای پاسخ به سوال تحقیق (1) چگونه رهبری خود را در یک شرکت تجارت الکترونیک نشان می دهد، تجزیه و تحلیل شده است؟ علاوه بر این، سوال فرعی (الف) کدام سبک های رهبری را می توان در شرکت تجارت الکترونیک شناسایی کرد.
نتیجه گیری این پایان نامه اهمیت ارتباط رهبری با فرهنگ شرکتی را نشان می دهد. این شامل در نظر گرفتن فرهنگ در تمام تصمیمات درون شرکت و اینکه رهبران و کارمندان بر اساس ارزش های شرکت زندگی می کنند، می شود. این پایان نامه رهبران شرکت موردی را با استفاده از چندین ویژگی از سبک های مختلف رهبری ارائه می دهد. با این حال، سبک رهبری اولیه که در همه رهبران شناسایی شده است، رهبری تحول آفرین است، از جمله رهبر دیجیتال بودن.