PDF

دانلود پایان نامه : بررسی تأثیر نمایش محصولات سایت بصورت سه بعدی در تجربه کاربری UX

 اگر دانشجو و یا محقق هستید با پایان نامه های انگلیسی و جدید سایت پروجکت دانلود می توانید سریع , راحت و حرفه ای تر مقالات و پروژه های خود را تالیف کنید ! پروجکت دانلود , جدیدترین پروژه ها , مقالات , پایان نامه ها و تز های مقاطع مختلف تحصیلی از بهترین دانشگاههای جهان را برای شما فراهم می کند . در این مطلب با دانلود متن کامل پایان نامه انگلیسی  :  بررسی تأثیر نمایش محصولات سایت بصورت سه بعدی در تجربه کاربری UX همراه شما هستیم .
.

موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی :  بررسی تأثیر نمایش محصولات سایت بصورت سه بعدی در تجربه کاربری UX

رشته :  کامپیوتر و برنامه نویسی – نرم افزار و سخت افزار  – گرافیک – بازاریابی – فناوری اطلاعات

سال انتشار : 2021

زبان : انگلیسی

مقطع :  کارشناسی 

چکیده  (ترجمه ماشینی ) :

پیشینه تحقیق این پایان نامه بر اساس افزایش تقاضای کاربران برای کسب اطلاعات محصولات تجارت الکترونیک با استفاده از روش های نمایش محصول سه بعدی در وب سایت های تجارت الکترونیک به یک روند طراحی وب تبدیل شده است. در همان زمان ، شیوع بیماری کووید -19 تعداد رفت و آمد افراد در سراسر جهان را کاهش داده است برند ها باید رویدادهایی مانند راه اندازی محصول را بصورت آنلاین برگزار کنند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: کاربرد عناصر سه بعدی مشاهده می شود که صفحه نمایش محصول 3D در حال توسعه است روند وب سایت های تجارت الکترونیک در آینده این پایان نامه بر منحصر به فرد بودن تمرکز دارد اجناس سه بعدی و نحوه تحریک این ویژگی های منحصر به فرد مصرف کنندگان را نشان می دهد خرید این تحقیق از ترکیبی از روشهای تحقیق کیفی و کمی استفاده می کند بر اساس چارچوب نظری و مرور ادبیات پس از تجزیه و تحلیل کمی داده های تحقیق و پرسشنامه ها ، پاسخ های کلیدی تعیین می شوند و سپس عمیق می شوند مصاحبه در مورد سوالات خاص انجام می شود. این مطالعه نشان داد که نمایش سه بعدی محصول می تواند کاربران را طبیعی تر و واقعی تر نشان دهد تجربه محصول آنلاین از طریق عملیات جدید و تجربیات بصری. سه بعدی عناصر باعث می شوند محصولات آنلاین سه بعدی تر شوند ، جزئیات محصول را غنی کنند و خطای بصری ناشی از محصولات آنلاین دو بعدی را برای کاربران بهبود بخشیده و در نتیجه کاربران را به ارمغان می آورد تجربه محصول آنلاین بهتر این تحقیقات همچنین نشان داد که در مقایسه با تصاویر دو بعدی سنتی برای نمایش محصولات ، نمایش 3D می تواند بیشتر باشد واقعاً ویژگی های محصولات در تجارت الکترونیکی را منعکس می کند و جزئیات آن را نشان می دهد محصولات ، به طوری که کاربران می توانند اطلاعات مربوط به محصولات را با جزئیات به دست آورند و به طور مlyثر ، در نتیجه قصد خرید کاربران را برای یک محصول بهبود می بخشد. بنابراین ، این مقاله اشاره می کند که در توسعه وب تجارت الکترونیک در آینده طراحی ، مدلهای سه بعدی برای نمایش کالاها هنوز یک روند کلی است. برای تجارت الکترونیکی تجار ، لازم است زمان ، پول و منابع انسانی بیشتری در این زمینه سرمایه گذاری شود زمینه را برای آشنایی بیشتر و کارآمدتر نمایش محصول سه بعدی ؛ برای طراحان وب ، چنین است همچنین باید در مورد نحوه استفاده از فناوری سه بعدی برای ایجاد یک وب همهجانبه فکر کنید محیط مرور برای کاربران فناوری AR و VR ممکن است امکان پذیر باشد.

دانلود پایان نامه : بررسی تأثیر نمایش محصولات سایت بصورت سه بعدی در تجربه کاربری UX

 

لینک دانلود پس از خرید نمایش داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.