PDF

دانلود پایان نامه : مدیریت تجارت الکترونیکی و تجربه برند در صنعت خرده فروشی

 اگر دانشجو و یا محقق هستید با پایان نامه های انگلیسی و جدید سایت پروجکت دانلود می توانید سریع , راحت و حرفه ای تر مقالات و پروژه های خود را تالیف کنید ! پروجکت دانلود , جدیدترین پروژه ها , مقالات , پایان نامه ها و تز های مقاطع مختلف تحصیلی از بهترین دانشگاههای جهان را برای شما فراهم می کند . در این مطلب با دانلود متن کامل پایان نامه انگلیسی  : مدیریت تجارت الکترونیکی و تجربه برند در صنعت خرده فروشی همراه شما هستیم .
.

موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی :  مدیریت تجارت الکترونیکی و تجربه برند در صنعت خرده فروشی

رشته :  مدیریت – فناوری اطلاعات – بازاریابی – بازرگانی – اقتصاد

سال انتشار : 2021

زبان : انگلیسی

مقطع :  کارشناسی ارشد

چکیده  (ترجمه ماشینی ) :

“تجربه نام تجاری است” – نقل قولی است که به طور دقیق انتقال فعلی را در جامعه امروز به سمت به اصطلاح اقتصاد تجربه نشان می دهد. محیط تجاری فعلی به طور فزاینده ای از برندهای بیشتری اشباع شده است – که به نوبه خود شباهت بیشتری پیدا کرده و با شرایط کمابیش یکسان رقابت می کنند. برای برجسته شدن از رقبا ، شرکت ها باید استراتژی های تجاری مدرن و کارآمد را انتخاب کنند. علاوه بر این ، شرکت ها همچنین باید پیامدهای اقتصاد تجربه را که مشتریان را به سمت تجربیات جامع جذب کرده است ، به جای کالاها ، در نظر بگیرند. مفهوم تجربه برند به یکی از معاصر ترین و سودمندترین اقدامات برای شرکت ها تبدیل شده است تا از رقابت متمایز شوند ، در حالی که به طور همزمان به پیشرفت اقتصاد تجربه پایبند هستند. به طور سنتی ، تجربه نام تجاری از طریق خدمات فیزیکی و ابزارها و ویژگی های مرتبط با آن – در فروشگاه های فیزیکی تسهیل شده است. با این حال ، در طول سال های گذشته ، تجارت الکترونیکی رشد چشمگیری داشته است ، که همراه با پیامدهای Covid-19 باعث شده است که مشتریان از خرید در فروشگاه های سنتی منحرف شوند. این مربوط به وضعیت فعلی است که در آن مدیران تجارت الکترونیک اکنون با چالش و موقعیت یافتن ابزارها و ویژگیهای دقیق برای تسهیل تجربه برند از طریق فضای خدمات الکترونیکی روبرو هستند. علاوه بر این ، نقش تجربه برند در سفر مشتریان دیجیتالی نیز باید توسط مدیران تجارت الکترونیک مورد توجه و تجزیه و تحلیل قرار گیرد ، زیرا در مقایسه با فروشگاه های فیزیکی پیچیده تر به نظر می رسد. تحقیقات قبلی بر اهمیت و نیاز به تحقیقات آینده برای بررسی نحوه کار عملی با تجربه برند در محیط دیجیتال تأکید کرده است. علاوه بر این ، بسیاری از محققان همچنین نیاز به ارائه بیشتر مفهوم سازی استاندارد شده در مورد آنچه که خدمات الکترونیکی را شامل می شود ، و ابزارها و ویژگی های مرتبط برای مثال ، ارائه کرده اند. مدیران تجارت الکترونیک برای استفاده اهمیت مطالعه تأثیر برند در کل سفر مشتریان دیجیتال ، برخلاف وضعیت خرید ، نیز به آسانی مشخص شده است. تحقیقات قبلی در زمینه تجربه نام تجاری بررسی کرده است که چگونه می توان از فروشگاه های فیزیکی برای تسهیل تجربه نام تجاری و همچنین سفر فیزیکی مشتریان استفاده کرد. با این حال ، هیچ تحقیق قبلی با جاه طلبی برای بررسی نحوه ایجاد تجربه برند در محیط آنلاین وجود ندارد. به دنبال پیامدهای اقتصاد تجربه و ظهور تجارت الکترونیکی ، نیاز به مطالعاتی وجود دارد که به این شکاف تحقیقاتی کمک کند. بنابراین ، هدف از این مطالعه ارائه یک چارچوب عملی و نظری مبنی بر چگونگی ایجاد تجربه تجاری توسط مدیران تجارت الکترونیکی از طریق ابزارها و ویژگی های فضای خدمات الکترونیکی است. و همچنین ارائه بینش درباره اینکه در طول سفر مشتری دیجیتال این تجربیات نام تجاری چه اهمیتی دارد. مطالعه ما به س researchال تحقیق زیر پاسخ می دهد ؛ “چگونه مدیران تجارت الکترونیک در صنعت خرده فروشی ، تجارب تجاری را از طریق ابزارها و ویژگی های فضای خدمات الکترونیکی ایجاد می کنند-و در طول مراحل مختلف سفر مشتریان دیجیتالی ، این تجربیات برند دارای اهمیت هستند؟” به منظور پاسخگویی به س questionال و هدف تحقیق فوق ، ما یک مطالعه کیفی را انجام داده ایم ، که در آن چهار مصاحبه عمیق با مدیران تجارت الکترونیک یا متخصصانی که از نزدیک با آنها کار می کنند ، از صنعت خرده فروشی انجام داده ایم. یافته های ما در این مطالعه پاسخ ها و مفاهیمی مبنی بر اینکه چگونه مدیران تجارت الکترونیک از طریق ابزارها و ویژگی های فضای خدمات الکترونیکی تجربه برند را ایجاد می کنند ، ارائه می دهد. و همچنین ارائه پاسخ های واضح در مورد اینکه چه زمانی این تجربیات برند در سفر مشتری دیجیتال اهمیت دارد. در طول مطالعه ، یک چارچوب مفهومی مبتنی بر نظریه مورد استفاده قرار گرفته است و تحقیقات ما را هدایت می کند. سپس مدل مفهومی مورد بازنگری و کالیبراسیون قرار گرفته تا با یافته های ما از نظر نظری و عملی مطابقت داشته باشد.

 

دانلود پایان نامه : مدیریت تجارت الکترونیکی و تجربه برند در صنعت خرده فروشی

لینک دانلود پس از خرید نمایش داده خواهد شد
30,000 تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.