PDF

دانلود پایان نامه : بررسی رفتار مصرف کنندگان مواد غذایی سالم و پایدار هنگام خرید

اگر دانشجو و یا محقق هستید با پایان نامه های انگلیسی و جدید سایت پروجکت دانلود می توانید سریع , راحت و حرفه ای تر مقالات و پروژه های خود را تالیف کنید ! پروجکت دانلود , جدیدترین پروژه ها , مقالات , پایان نامه ها و تز های مقاطع مختلف تحصیلی از بهترین دانشگاههای جهان را برای شما فراهم می کند . در این مطلب با دانلود متن کامل پایان نامه انگلیسی :  بررسی رفتار مصرف کنندگان مواد غذایی سالم و پایدار در هنگام خرید همراه شما هستیم .
.

موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی رفتار مصرف کنندگان مواد غذایی سالم و پایدار در هنگام خرید

رشته : محیط زیست – بهداشت و پزشکی – صنایع غذایی – علوم اجتماعی – روانشناسی

سال انتشار : 2021

زبان : انگلیسی

مقطع : کارشناسی ارشد

چکیده (ترجمه ماشینی ) :

جامعه علمی هنگام مطالعه رفتار خرید پایدار ، یک شکاف نگرش-عملی برای متغیرهای جمعیت شناختی و روانشناختی شناسایی کرده است. این مطالعه مقطعی با تمرکز بر آنچه در هنگام خرید به جای خریدار اتفاق می افتد ، درک رفتار خرید پایدار در هنگام خرید مواد غذایی پایدار است. دامنه این مطالعه بر میزان اطمینان و اطمینان مصرف کننده هنگام خرید محصولات غذایی پایدار است که توسط Peattie در ماتریس درک خرید سبز پیشنهاد شده است. با این حال ، از آنجا که این مطالعه شامل مسئولیت زیست محیطی و اجتماعی بود ، ما ماتریس را به ماتریس درک خرید پایدار تغییر نام دادیم. تمرکز همچنین بر روی ساخت جدیدی بود که در این مطالعه به نام مصرف کننده سرب پایدار ایجاد شده است. درجه اطمینان از طریق اعتقاد خود مصرف کننده به توانایی تأثیر مثبت پایداری ، یعنی اثربخشی مصرف کننده ادراک شده (PCE) و منافع پایداری خاص دامنه مصرف کننده ، اندازه گیری شد. درجه سازش از طریق تمایل مشتری به پرداخت (WTP) برای برخی از ویژگیهای پایداری اندازه گیری شد. داده ها از طریق یک پرسشنامه جمع آوری شد (436 = N) ، و نتیجه نشان داد که ارتباط بین WTP و PCE مصرف کنندگان از نظر علاقه به پایداری مواد غذایی آلی ، رفاه حیوانات و منابع طبیعی ضعیف ، مثبت و معنی دار است. همانطور که گفته شد ، اطمینان و سازش از طریق متغیرهای PCE ، علایق پایداری و WTP مورد بررسی قرار گرفت. برای مشخص کردن اینکه آیا مصرف کنندگان متغیرهای دیگری را در اعتماد به نفس و سازش تجربه کرده اند ، یک تحلیل موضوعی از شک و تردید درک شده مصرف کنندگان نسبت به بازاریابی پایدار انجام شده است. نتیجه 15 مضمون را که می تواند با متغیر اعتماد به نفس مرتبط باشد و 17 مضمون را که می تواند با متغیر سازش مرتبط باشد ، شناسایی کرد.

دانلود پایان نامه : بررسی رفتار مصرف کنندگان مواد غذایی سالم و پایدار هنگام خرید

لینک دانلود پس از خرید نمایش داده خواهد شد
30,000 تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید