موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : بررسی تاثیر پشتیبانی آنلاین سایت های بانکی با چت ربات بر تجربه مشتری ها
رشته : بازاریابی مدیریت فناوری اطلاعات بانکداری
سال انتشار : 2021
زبان : انگلیسی
مقطع : کارشناسی
چکیده (ترجمه ماشینی ) :
هدف این پایان نامه لیسانس افزایش درک چگونگی تأثیر ربات های چت بر تجربه مشتری دیجیتال در بانک های سوئدی است. علاوه بر این، این مطالعه بررسی میکند که چگونه کیفیت فنی چت ربات بانکی بر تجربه مشتری دیجیتال تأثیر میگذارد. در این پایان نامه نویسندگان استفاده از رویکرد قیاسی و راهبرد تحقیق کمی را برگزیده اند. علاوه بر این، نویسندگان از برنامه بسته آماری برای علوم اجتماعی (SPSS) برای پردازش داده های کمی جمع آوری شده از پرسشنامه ها استفاده کردند. یافته های تجربی پایان نامه در همبستگی با تحقیقات قبلی برای تقویت نتایج تحقیق مورد تجزیه و تحلیل و بحث قرار گرفت. یافته های تجربی پایان نامه نشان می دهد که 9/42 درصد از پاسخ دهندگان با این گفته موافق بودند. کیفیت فناوری چت بات بانک من رضایت مشتری من را بهبود بخشید. علاوه بر این، تحلیل همبستگی نشان داد که رضایت مشتری و رضایت مشتری مرتبط با کیفیت فنی، همبستگی مثبت قوی بین مفاهیم دارند. بانکهای سوئدی میتوانند از این اطلاعات برای توسعه بیشتر کیفیت فنی چتباتهای خود استفاده کنند، که هزینههای خدمات مشتری را کاهش میدهد و بر نحوه بازدید مشتریان از بانک تأثیر میگذارد. نتایج تحقیق پایان نامه همچنین می تواند توسط سایر صنایعی که می خواهند چت بات ها را در کسب و کار دیجیتالی خود بهبود یا پیاده سازی کنند، اعمال و مورد استفاده قرار گیرد.