PDF

دانلود پایان نامه : مطالعه کمی در مورد چگونگی خرید نسل Z تحت تأثیر چهار عامل CRM

اگر دانشجو و یا محقق هستید با پایان نامه های انگلیسی و جدید سایت پروجکت دانلود می توانید سریع , راحت و حرفه ای تر مقالات و پروژه های خود را تالیف کنید ! پروجکت دانلود , جدیدترین پروژه ها , مقالات , پایان نامه ها و تز های مقاطع مختلف تحصیلی از بهترین دانشگاه های جهان را برای شما فراهم می کند . در این مطلب با دانلود متن کامل پایان نامه / مقاله انگلیسی :  مطالعه کمی در مورد چگونگی خرید نسل Z تحت تأثیر چهار عامل CRM   همراه شما هستیم .
.

موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : مطالعه کمی در مورد چگونگی خرید نسل Z تحت تأثیر چهار عامل CRM

رشته : بازاریابی علوم اجتماعی  مدیریت

سال انتشار : 2021

زبان : انگلیسی

مقطع : کارشناسی 

چکیده (ترجمه ماشینی ) :

زمینه و هدف: بازاریابی مرتبط با علت (CRM) یک استراتژی بازاریابی محبوب است که در آن شرکت‌ها از طریق این ارتباط به دلایلی کمک می‌کنند و مشتریان خود را با اهدا در هنگام خرید یک محصول درگیر می‌کنند و مقداری از درآمد به موسسات خیریه می‌رسد. این مفهوم به چهار عامل مختلف تقسیم شده است که عبارتند از دخالت علت، پیام، تناسب علت درک شده و اندازه اهدا. بازاریابی مرتبط با علت در مورد نمونه مورد توجه خاص است زیرا پیش‌بینی می‌شود نسل بعدی، نسل Z، قدرت خرید بالایی داشته باشد و آگاهی بیشتری نسبت به مسائل اجتماعی داشته باشد. با این حال، مطالعات در مورد این نسل و به ویژه در رابطه با بازاریابی مرتبط با علت به عنوان یک استراتژی برای تأثیرگذاری بر قصد خرید مصرف کنندگان وجود ندارد. از این رو، چرا این مطالعه تلاش می‌کند ببیند چگونه می‌توان با شرایط آنها به این نسل رسید.

هدف: هدف از این مطالعه توضیح این است که چگونه قصد خرید نسل Z تحت تأثیر چهار عامل CRM قرار می گیرد.

روش شناسی: این پژوهش با رویکرد کمی و با طرح پژوهشی طرح مقطعی، ساختار تحقیق قیاسی را دنبال کرده است. این منجر به ایجاد یک پرسشنامه آنلاین خود تکمیلی شد که در آن پاسخ دهندگان از نسل Z با سنین 18 تا 26 سال تشکیل شده بودند. تعداد کل پاسخ دهندگان 93 نفر بود. پس از جمع آوری داده ها، داده ها پاکسازی و کدگذاری شدند. همچنین با استفاده از آمار توصیفی، رگرسیون خطی چندگانه، آلفای کرونباخ و تحلیل همبستگی داده ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتیجه استخراج شد.

یافته‌ها: نتیجه‌ای که این تحقیق از اطلاعات تجربی به‌دست آورد این بود که تنها یکی از عوامل CRM با قصد خرید نسل Z رابطه معنادار و مثبتی داشت که درگیری علت بود. سایر عوامل ارتباط معناداری با قصد خرید نسل Z نداشتند. علاوه بر این، یک مورد بود که در همه عوامل مشترک بود و آن یکی عاطفه و تا حدودی دانش بود.

 

 

لینک دانلود پس از خرید نمایش داده خواهد شد
20,000 تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.