PDF

دانلود پایان نامه : مطالعه کمی تأثیر همه گیر جهانی کرونا بر رفتار مصرف کننده و خرید در شبکه های اجتماعی

 اگر دانشجو و یا محقق هستید با پایان نامه های انگلیسی و جدید سایت پروجکت دانلود می توانید سریع , راحت و حرفه ای تر مقالات و پروژه های خود را تالیف کنید ! پروجکت دانلود , جدیدترین پروژه ها , مقالات , پایان نامه ها و تز های مقاطع مختلف تحصیلی از بهترین دانشگاههای جهان را برای شما فراهم می کند . در این مطلب با دانلود متن کامل پایان نامه انگلیسی :   مطالعه کمی تأثیر همه گیر جهانی کرونا بر رفتار مصرف کننده و خرید در شبکه های اجتماعی همراه شما هستیم .
.

موضوع : متن کامل پایان نامه انگلیسی : مطالعه کمی تأثیر همه گیر جهانی کرونا بر رفتار مصرف کننده و خرید در شبکه های اجتماعی

رشته :  فناوری اطلاعات – علوم اجتماعی – بازاریابی – بازرگانی – مدیریت

سال انتشار : 2021

زبان : انگلیسی

مقطع :  کارشناسی  

چکیده  (ترجمه ماشینی ) :

از زمان شیوع COVID-19 ، مطالعات بی شماری در مورد بیماری همه گیر در مورد سلامت جسمی و روانی افراد انجام شده است ، اما در اثرات مداوم بر رفتار مصرف کننده فاصله قابل توجهی وجود دارد. از این رو ، این پایان نامه با هدف بررسی وجود رابطه ای بین محدودیت های اجتماعی ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 و افزایش تعامل رفتارهای پس از خرید وجود دارد. این تحقیق منحصراً بر روی هزاره های زن سوئدی متمرکز شده است که از کاربران فعال شبکه های اجتماعی هستند. این تحقیق با تدوین فرضیه های مبتنی بر نظریه های موجود ، از یک روش قیاسی استفاده کرده است. از طرح توجیهی هنگام بررسی رابطه علی بین دو متغیر ، یعنی قبل از همه گیری نسبت به امروز ، استفاده شد. علاوه بر این ، از یک استراتژی کمی با جمع آوری داده های اولیه از طریق یک پرسشنامه استفاده شد ، که پس از آن با استفاده از نرم افزار SPSS و با استفاده از آزمون تی زوجی تجزیه و تحلیل شد. برای هدف قرار دادن نمونه مورد نظر ، از یک روش نمونه گیری آسان استفاده شد که در مجموع 226 پاسخ دهنده را با 197 شرکت کننده معتبر جمع آوری کرد. این نمونه از طریق چندین گروه فیس بوک ، همراه با استفاده از نویسندگان کانال های رسانه اجتماعی ، جمع آوری شده است. از آنجا که هدف این مطالعه سنجش میزان تعامل بود ، با استفاده از مقیاس موجود اصلاح شده ، مفاهیم کلیدی در س questionsالات نظر سنجی به اصطلاحات خاص تری تبدیل شدند. شاخص هایی ایجاد شد که بتوانند در شرایط کنترل شده میزان تعامل را اندازه گیری کنند. علاوه بر این ، نتایج حاصل از آزمون های آماری منجر به مقدار p برای تأیید یا رد فرضیه صفر و به دنبال آن مقدار ضریب همبستگی برای تعیین قدرت رابطه می شود. یافته های تجربی همراه با شواهد قابل توجهی نشان می دهد که به دلیل محدودیت های اجتماعی از زمان شیوع COVID-19 ، فعالیتهای پس از خرید در شبکه های اجتماعی برای هزاره های زن سوئدی افزایش یافته است. این از طریق مقدار P 0/000 در آزمونهای t برای هر هفت فرضیه تأیید شد. علاوه بر این ، تمام آزمون ها مقادیر همبستگی بین 449/0 و 617/0 را نشان می دهند ، به این معنی که همه روابط موجود مثبت هستند. این بدان معناست که در دوره ای که COVID-19 با تمام تأثیرات خود یک مشکل فعال اجتماعی بوده است ، شرایط جدید زندگی منجر به افزایش درگیری در رفتارهای پس از خرید در شبکه های اجتماعی برای هزاره های زن سوئدی شده است. اگر شرکت های بزرگ این رفتارهای تغییر یافته را در نظر بگیرند و استراتژی بازاریابی را متناسب با آن تطبیق دهند ، این کار انجام می شود با تقویت اعتبار برند از طریق شفافیتی که مشتری برای مشتری قائل است ، می تواند به افزایش فروش کمک کند.

 

دانلود پایان نامه : مطالعه کمی تأثیر همه گیر جهانی کرونا بر رفتار مصرف کننده و خرید در شبکه های اجتماعی
لینک دانلود پس از خرید نمایش داده خواهد شد
20,000 تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.